maandag 3 november 2014

Stage Eyeworx week 10

Ma.
Allereerst ben ik begonnen met kijken wat nou eigenlijk de beste manier is om te gaan texturen aangezien er heel veel textures en materials bij komen kijken.
dus vandaag vooral daar naar gekeken.

Di./Wo.
Ik ben met multi-sub materials bezig geweest, dit is een geheel nieuwe manier van texturen voor mij.
Daarom vond ik het ook niet gek dat ik het 3 keer verkeerd heb gedaan, wat ik ook best knap van mezelf vond






Do./Vr.
Deze dagen ben ik bezig geweest met labels maken en deze zodanig ook nog aan te passen nadat ik ze toegewezen heb op de verschillende flessen.
Dit samen met het renderen van het gehele plaatje duurde wel even.
het plaatje is ook nog niet klaar met renderen op het einde van de week.
maar ik heb het er wel op kunnen zetten omdat ik deze blog maandag pas heb geschreven.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten